** جملات سوزناک رمانتیک **

** به وب سایت من وعشقم خوش‌آمدید **

** جملات سوزناک رمانتیک **


 

جملات سوزناک رمانتیک

 

ما عاشق نیستیم...

 

ما عاشق ، ماجراهای ساده ی عاشقانه ایم…

.

.

.



آغـــ ـوش گــَ ـرمــَم بـ ـآش…


بگــ ـذآر فــَرآمـــ ـوش کــُ ـنــَم لــَحــظـہ هــآیی رآ کــ ـہ


دَر سـَ ـرمــآی بـــیــکــَ ـســــــــــی لَرزیـــ ــدَم…

.

.

.



صدای گام های تو..


ضربان زندگی من است..


با من راه بیا..


هنوز تشنه ی زنده بودنم..

.

.

.

عزیـز کرده ی ِ شعرهایــم


خواستـم بگویـم ” بی تو  …”


نفس ِ شعر  بنـــد آمد !


من که دیگــر..


جـای ِ خود دارم …!

.

.

.

من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :

 

یکی بود..

 

هنوزم هست..

 

خدایا همیشه باشد …

.

.

.



 

پیامبر عاشقانه های من..


معجزه چشمان تو کافیست..


که ایمان بیاورم به رسالت عشقت..!

.

.

.



 

پیامبر عاشقانه های من..


معجزه چشمان تو کافیست..


که ایمان بیاورم به رسالت عشقت..!

.

.

.

ﻫﻤﺒﺴﺘﺮ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺍﺳﺖ!
ﺍﻣّﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ،
ﮐﻪ ﺁﯾﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ، ﻫﻤﻨﻔﺴﯽ ﻫﺴﺖ ؟!

.

.

.

پیامبر عاشقانه های من..


معجزه چشمان تو کافیست..


که ایمان بیاورم به رسالت عشقت..!

دوستان ببخشید اگر این مدت اذیتتان کردم امروز آخرین روزمه دیگه از فردا مشکلی پیش آمده نمی تونم بیام برام دعاکنید دوستتون دارم دوستدار نیک شما الهه همیشه تنها

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : Reza&Elahehnaz